Funkcjonowanie PUP Gdynia

Print Drukuj
Szanowni Państwo,
 
od 01.06.2020 r. będzie można załatwiać sprawy w PUP w Gdyni osobiście.

Wizyta w Urzędzie będzie możliwa tylko po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie lub mailowo, do konkretnego pracownika merytorycznego. Spotkanie odbędzie się na sali obsługi klienta (parter).

Priorytetem są sprawy związane z wnioskami przedsiębiorców o wsparcie wynikające z Tarczy antykryzysowej – uzupełnianie wniosków, podpisywanie dokumentów.

Umożliwiamy osobistą rejestrację osób bezrobotnych (nadal zachęcamy do rejestracji elektronicznej przez portal praca.gov.pl).

Ze względów bezpieczeństwa w budynku, w jednym czasie może znajdować się tylko 1 osoba przy danym stanowisku.

Potwierdzenie gotowości do podjęcia pracy odbywa się telefonicznie i mailowo. Wizyta osobista jest możliwa tylko po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie ze swoim doradcą klienta lub po otrzymaniu wezwania pocztą (w przypadku otrzymania wezwania pocztą przyjście do Urzędu jest obowiązkowe).

Osoby bezrobotne z niepełnosprawnością z Sopotu, mogą spotkać się osobiście z doradcą klienta Powiatowego Urzędu Pracy po wcześniejszym umówieniu spotkania telefonicznie (58) 621 11 50 wew. 206 lub mailowo doradcy@pupgdynia.pl. Spotkania będą odbywać się w środy, przy ul. Marynarzy 4 (salka konferencyjna - parter).

Prosimy, aby klienci przebywający na terenie Urzędu nosili maseczki oraz rękawiczki.

Po wejściu do budynku należy odkazić ręce - dozownik z płynem odkażającym znajduje się na ścianie po lewej stronie od drzwi wejściowych lub założyć rękawiczki – znajdują się przy dozowniku.

Pamiętajmy, że wszystkie wprowadzane ograniczenia wynikają z troski o Państwa zdrowie i życie. Dziękujemy za dotychczasowe zrozumienie i współpracę – mamy nadzieję, że niebawem powrócimy do normalnego funkcjonowania.

Dyrekcja i Pracownicy PUP Gdynia
 

Wykaz telefonów:
► dot. Tarczy Antykryzysowej:
(58) 621 11 61
 
► Główne numery PUP Gdynia:
(58) 621 11 50, (58) 620 49 54, (58) 621 11 61, (58) 620 29 44
 
(58) 621 11 61, (58) 621 11 50:
Pośrednictwo Pracy - wew. 310, 313, 317, 321, 324, 326
Rejestracja - wew. 303, 304, 306
Zaświadczenia dla klientów niezarejestrowanych, w tym kapitały - wew. 407

(58) 620 29 44:
Oferty Pracy - wew. 103
Prace Interwencyjne - wew. 104
Zasiłki, stypendia - wew. 106, 126
Dotacje - wew. 107, 108
Referat cudzoziemców - wew. 127
Staże - wew. 115
Szkolenia - wew. 116
Dodatki aktywizacyjne - wew. 307
Zaświadczenia dla klientów obecnie zarejestrowanych - wew. 136

(58) 620 49 54:
Doradcy zawodowi - wew. 206
Informacje o publikacji dokumentu