Wydawca treści

Zatrudnienie seniorów

Znalezienie wykwalifikowanych pracowników jest coraz większym wyzwaniem dla pracodawców. Odpowiedzią na ten problem może być zatrudnienie osób powyżej 50, a nawet 60 roku życia.

Według prognoz demograficznych seniorzy będą coraz bardziej liczącą się grupą na polskim rynku pracy.

Dlaczego warto zatrudnić seniora?
  • przedstawiciele starszego pokolenia posiadają wiele kluczowych kompetencji poszukiwanych przez pracodawców,
  • seniorzy częściej kończyli szkoły zawodowe, posiadają więc umiejętności techniczne takie jak: montowanie, obsługa i naprawa różnego rodzaju urządzeń,
  • ze względu na duże doświadczenie zawodowe i życiowe realnie oceniają szanse i zagrożenia, potrafią samodzielnie podejmować decyzje, dotrzymują umówionych terminów,
  • bardzo dobrze radzą sobie w kontaktach interpersonalnych,
  • wzbudzają większe zaufanie wśród klientów starszego pokolenia,
  • są dyspozycyjni i lojalni w stosunku do pracodawców,
  • zależy im na utrzymaniu stanowiska pracy,
  • seniorzy są świetnymi nauczycielami i mentorami dla młodszych pracowników,
  • pracodawcy zatrudniający osoby powyżej 50 roku życia mogą dodatkowo liczyć na zwolnienie z części składek (Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych  Świadczeń Pracowniczych), co ogranicza koszty pracy.

Pracodawco - jeśli zdecydujesz się zatrudnić seniora, zgłoś się do nas:
 
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Adres e-mail
Zofia Gunia Pośrednik pracy (58) 776 12 53 z.gunia@pupgdynia.pl
Monika Dunajska Pośrednik pracy (58) 776 12 53 posrednictwo@pupgdynia.pl
Marta Kalwas Pośrednik pracy (58) 776 12 50 posrednictwo@pupgdynia.pl

 


Informacje o publikacji dokumentu

Menu nawigacji