Wymagania
- Wykształcenie min. licencjat (preferowane wykształcenie kierunkowe: finanse, ekonomia, administracja, rachunkowość, zarządzanie przedsiębiorstwem lub projektami).
- Mile widziane doświadczenie w pisaniu i realizacji projektów
- Łatwość nawiązywania kontaktów i energia w działaniu.
- Skrupulatność, dokładność przy realizacji wyznaczonych zadań.
- Samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie w swoją pracę.
- Umiejętność pracy pod presją czasu w dynamicznym środowisku oraz pracy w zespole.
- Bardzo dobra znajomość programu MS Word, MS Excel.
- Zapoznanie się z założeniami realizowanych programów i projektów.
- Pomoc przy przygotowywaniu i realizacji projektów i programów z zakresu promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej finansowanych z Funduszu Pracy oraz współfinansowanych ze środków Unijnych.
- Nauka przygotowywania sprawozdań finansowych.
- Przygotowanie materiałów promocyjnych do programów i projektów.
- Archiwizowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami instrukcji kancelaryjnej.
- Obsługa systemu Syriusz.
- Obsługa urządzeń biurowych, będących na wyposażeniu Urzędu.
- cv,
- list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w formule:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż dane te w przypadku niewykorzystania w procesie rekrutacji zostaną zniszczone"
Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż dane te w przypadku niewykorzystania w procesie rekrutacji zostaną zniszczone"
Termin składania dokumentów do 11.02.2020 r.
DOKUMENTY należy wysłać mailem na adres j.klauze@pupgdynia.pl
Zastrzegamy prawo odpowiedzenia tylko na wybrane zgłoszenia