Wydawca treści

E-rejestracja

Print Drukuj


Zarejestruj się w urzędzie przez internet:
►  bez wychodzenia z domu!
►  o każdej porze dnia!

 

1. Jak dokonać E-REJESTRACJI


Aby dokonać pełnej rejestracji przez internet, niezbędne będzie posiadanie potwierdzonego profilu zaufanego lub bezpiecznego podpisu elektronicznego.

 

Przygotuj dokumenty niezbędne do rejestracji  ⇒  więcej
(dokumenty należy zeskanować i dołączyć do formularza)

 

Wypełnij formularz  ⇒   Logo praca.gov.pl Usługi elektroniczne Publicznych Służb Zatrudnienia

 

Złóż podpis na formularzu za pomocą:
  • bezpiecznego podpisu elektronicznego, lub
  • podpisu potwierdzonego profilem zaufanym
Potwierdzenie:

Po dokonaniu rejestracji przez pracownika urzędu, na konto osoby dokonującej E-REJESTRACJI, wpłynie decyzja podpisana elektronicznie oraz informacja o wyznaczonym terminie wizyty w pośrednictwie pracy.
 

2. Jak zarezerwować termin wizyty w celu rejestracji dla osób nieposiadających:

  • podpisu kwalifikowanego
  • profilu zaufanego
Bez tworzenia konta do modułu
praca.gov.pl
Tworząc konto do modułu praca.gov.pl
Logo praca.gov.pl Usługi elektroniczne Publicznych Służb Zatrudnienia
 
Strzałka
Strzałka

 

Należy zgłosić się do urzędu w celu weryfikacji profilu
(pok. 101 - I piętro)
 
Strzałka
Logo praca.gov.pl Usługi elektroniczne Publicznych Służb Zatrudnienia
Rezerwacja terminu (data, godz.) rejestracji za pomocą formularza elektronicznego  ⇒

Przy wypełnianiu formularza należy zwrócić szczególną uwagę na:
  • podany przez nas adres e-mail
  • uzupełnienie kodu z obrazka zabezpieczającego
  • możliwość wydrukowania potwierdzenia, jako dowód rezerwacji wizyty
Strzałka

Wizyta w urzędzie w celu dokonania rejestracji
Osoba, która ubiega się o rejestrację za pomocą formularza elektronicznego, zgłasza się do urzędu w celu dokończenia rejestracji, zgodnie z wyznaczonym terminem wizyty (należy wówczas dostarczyć oryginały dokumentów).
 

3. Uzupełnienie załączników do wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy  ⇒  wypełnij formularz

 

INSTRUKCJE krok po kroku  ⇒  pobierz
do otwarcia instrukcji niezbędny jest komputer z systemem Windows
(jeśli podczas uruchamiania pojawi się okno z ostrzeżeniem należy kliknąć "Więcej informacji",
a następnie "Uruchom mimo to")

 
To warto wiedzieć!
 
Na parterze Powiatowego Urzędu Pracy w Gdyni udostępniono stanowiska komputerowe, na których można dokonać pełnej rejestracji elektronicznej lub zarezerwować termin wizyty w celu rejestracji.
Informacje o publikacji dokumentu


Wydawca treści

Informacje ogólne

Zasady rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy określa rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 listopada 2012r w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy (Dz.U. z 2012r. Poz. 1299) Osoba ubiegająca się o zarejestrowanie jako bezrobotny albo poszukujący pracy od 27 maja 2013r. ma...

Rejestracja elektroniczna - filmik instruktażowy

 
 

Dla bezrobotnych i poszukujących pracy