z uwagi na sytuację epidemiologiczną, informujemy, że zadania Urzędu realizujemy w sposób ograniczający bezpośrednią obsługę klientów, z wyjątkiem zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom i na potrzeby Urzędu.
Załatwianie spraw:
Wszelkie sprawy prosimy załatwiać telefonicznie, pocztą tradycyjną lub elektronicznie poprzez portal www.praca.gov.pl oraz ePUAP.
Wszyscy, którzy mają do załatwienia sprawy „pilne", wymagające osobistego stawiennictwa, proszeni są o wcześniejszy kontakt telefoniczny bezpośrednio z komórką organizacyjną, która zajmuje się daną sprawą, w celu ustalenia spotkania.
Rejestracja:
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy możliwa jest poprzez usługę elektroniczną: https://www.praca.gov.pl/eurzad/index.eup#/rejestracja/wyborUrzedu
Natomiast osoby nie posiadające dostępu do Internetu prosimy o kontakt telefoniczny:
(58) 776 12 23, (58) 776 12 24, (58) 776 12 26
Umówione wizyty:
Wcześniej wyznaczone terminy spotkań osób bezrobotnych z doradcami klienta obowiązują. Osoby posiadające wezwania nie muszą umawiać wizyt telefonicznie.
>> NUMERY KONTAKTOWE <<
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz pracowników, obsługa odbywa się z zachowaniem zasad bezpieczeństwa w związku z COVID-19.
Klienci, po wejściu do budynku:
- mają obowiązek zakrywania ust i nosa za pomocą maseczki,
- proszeni są o dezynfekcję dłoni,
- powinni zachowywać bezpieczną odległość od innych osób przebywających w obiekcie (minimum 1,5 metra),
- powinni ograniczyć czas pobytu w obiekcie do niezbędnego minimum.
Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość!