Szanowni Państwo!
Zapraszamy do udziału w szkoleniu Księgowość z egzaminem ECDL, finansowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni.
Szkolenie umożliwiamy osobom bezrobotnym powyżej 30 roku życia, zarejestrowanym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gdyni, należącym co najmniej do jednej z niżej wymienionych grup:
Ważne!
Kandydaci na szkolenie muszą posiadać co najmniej średnie wykształcenie, najlepiej kierunkowe.
Planowany termin szkolenia: 03.2022 r. – 04.2022 r.
Program szkolenia:
Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz certyfikat ECDL PIT BASE .
Czas trwania szkolenia: 40 kolejnych dni roboczych (bez niedziel i świąt), po 8h zegarowych dziennie. Zajęcia będą odbywać się między 8:00 - 18:00.
Stypendium za udział w całym szkoleniu w wysokości ok. 2600,00 zł brutto.
Termin naboru: 24.01.2022 r. – 15.02.2022 r.
Zapisy na szkolenie u doradcy klienta pod numerem (58) 776 12 42 lub mailowo na adres: stanowisko21@pupgdynia.pl
Ilość miejsc jest ograniczona.
Szkolenie w ramach projektu: „30+ wypłyń na szerokie wody kariery. Gdynia i Sopot (II)" realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni w partnerstwie z Akademią Marynarki Wojennej w Gdyni w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Zatrudnienie, Działanie 5.2 Aktywizacja zawodowa, Poddziałanie 5.2.1. Aktywizacja zawodowa – mechanizm ZIT, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapraszamy do udziału w szkoleniu Księgowość z egzaminem ECDL, finansowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni.
Szkolenie umożliwiamy osobom bezrobotnym powyżej 30 roku życia, zarejestrowanym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gdyni, należącym co najmniej do jednej z niżej wymienionych grup:
- kobiety,
- osoby długotrwale bezrobotne (aktywnie poszukujące, gotowe do podjęcia, pozostające bez pracy nieprzerwanie przez okres min. 12 miesięcy),
- osoby o niskich kwalifikacjach,
- osoby niepełnosprawne,
- osoby w wieku powyżej 50 lat,
- mężczyźni w wieku 30-49 lat nie należący do żadnej z powyższych grup.
Ważne!
Kandydaci na szkolenie muszą posiadać co najmniej średnie wykształcenie, najlepiej kierunkowe.
Planowany termin szkolenia: 03.2022 r. – 04.2022 r.
Program szkolenia:
- moduł I: księgowość - 148 godzin, w tym 42 godziny obsługi programów komputerowych księgowych:
- wprowadzenie do rachunkowości - podstawowe pojęcia i zasady rachunkowości, majątek przedsiębiorstwa i źródła jego pochodzenia, przychody i koszty przedsiębiorstwa, rachunek zysków i strat,
- rachunkowość: środki pieniężne, rozrachunki, środki trwałe, wartości niematerialne i prawne, rozliczenia międzyokresowe, zapasy, inwentaryzacja, kapitały, sprawozdanie finansowe przedsiębiorstwa,
- prawo podatkowe podatek dochodowy od osób prawnych, VAT,
- podatki od osób prawnych, od towarów i usług, itp.
- obsługa programu komputerowego księgowego.
- moduł II: ECDL PTI BASE (podstawa pracy z komputerem, podstawa pracy w sieci, przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjne) – 42 godziny, zakończone egzaminem ECDL PIT BASE;
- moduł III: praktyka w księgowości – 80 godzin.
Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz certyfikat ECDL PIT BASE .
Czas trwania szkolenia: 40 kolejnych dni roboczych (bez niedziel i świąt), po 8h zegarowych dziennie. Zajęcia będą odbywać się między 8:00 - 18:00.
Stypendium za udział w całym szkoleniu w wysokości ok. 2600,00 zł brutto.
Termin naboru: 24.01.2022 r. – 15.02.2022 r.
Zapisy na szkolenie u doradcy klienta pod numerem (58) 776 12 42 lub mailowo na adres: stanowisko21@pupgdynia.pl
Ilość miejsc jest ograniczona.
Szkolenie w ramach projektu: „30+ wypłyń na szerokie wody kariery. Gdynia i Sopot (II)" realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni w partnerstwie z Akademią Marynarki Wojennej w Gdyni w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Zatrudnienie, Działanie 5.2 Aktywizacja zawodowa, Poddziałanie 5.2.1. Aktywizacja zawodowa – mechanizm ZIT, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.